Reklamace a vrácení zboží
Pokud došlo k poškození objednaných produktů, zašlete nám co nejdříve fotografie poškozeného zboží a balíčku včetně fotografií výplně na e-mail info@domoshop.cz . Následně celý problém vyřešíme.
Vracení zboží
Odstoupit od smlouvy můžete vyplněním formuláře, který nám můžete zaslat společně se zbožím nebo na e-mail info@domoshop.cz.
Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.
Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
Naviggo Group s.r.o.
Na Okraji 335/42
162 00, Praha 6
Jakmile zboží dorazí zpět k nám, budeme Vás informovat a vrátíme vám zaplacenou částku na Váš účet.
Postup uplatnění reklamace
Pro zjednodušení a urychlení vyřízení reklamace, prosíme o zaslání informací, o jaké produkty se jedná a jak jsou poškozeny, a fotodokumentace poškozených produktů, balíku včetně použité výplně na e-mail info@domoshop.cz.
V případě, že Vám online způsob reklamace nevyhovuje, můžete zvolit druhou možnost reklamace, u které vytištěný a vyplněný reklamační formulář zašlete spolu s reklamovaným zbožím v originálních obalech na naši adresu. V případě nemožnosti vytištění stačí přepis důležitých údajů na papír či zaslání vyplněného formuláře na e-mail info@domoshop.cz.
Naviggo Group s.r.o.
Na Okraji 335/42
162 00, Praha 6
Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději dle zákona ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace.